عضو شورای شهر تهران گفت: پس از گذشت سال‌ها هنوز شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ به دلیل همجواری با خط راه‌آهن و عبور قطارهای تبریز و اهواز در رنج هستند.

حبیب کاشانی

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در مناطق ۱۷ و ۱۸ به دلیل عبور قطار تبریز و اهواز، مردم رنج می‌کشند، افزود: مردم بیش از سه دهه درگیر این مسئله هستند و ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک از محروم‌ترین و مستضعف‌ترین مردم در این منطقه زندگی می‌کنند.

 او با بیان اینکه مردم این مناطق هزار شهید تقدیم به انقلاب کردند، افزود: حریم ۴۲ متری تهران تمام شد و راه آهن به زیر زمین انتقال پیدا کرد، اگر ساختمان‌های ۴۰ و ۴۵ متری را ادغام کنند به ۹۰ متر می‌رسد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدام‌های شهرداری در این رابطه، گفت: خانه‌های برخی افراد در حال تخریب است. بعضی از ساکنان با منازل زیر ۱۰۰ متر، برای ساخت و ساز اقدام کردند اما تنها توانستند مجوز ساخت ۲ طبقه را دریافت کنند. مردم این منطقه مشکل دارند و از رئیس جمهور می‌خواهم حالا که راه آهن منتقل شده مسئله حریم رفع شود.

او با اشاره به اینکه جلسه‌ای با شهردار تهران در خصوص هیأت تخلفات شهرداری داشتیم، گفت: قرار شد اصلاحاتی اتفاق بیفتد و توضیحات شهردار قانع کننده بود. دغدغه کارکنان برطرف خواهد شد البته برخی مواردی که مطرح شد سیاه نمایی است. کمیسیون مربوطه باید هرچه سریعتر جلسه‌ای را برگزار و این موضوع را به طور جدی پیگیری کند، هیچ توجیهی ندارد که مردم در سختی باشند و ما بی تفاوت از کنار مسائل بگذریم.

کد خبر 675442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha